2011-03-22 ? 18:40:58

Harry Potter and the Deathly Hallows premiären!

Jag är en av dom MÅNGA som är grymt taggade till den 15 Juli, då är det äntligen Harry Potter and the Deathly Hallows Premiär! Jag och min syster delar samma intresse och beroende (jag är mycket mer beroende) av Harry Potter och vi ska ju såklart köpa saker till världspremiären. Jag kommer såklart vara den som köper 2 dyra saker, två halsband som redan har visats i filmen.
The Locket (syrran ska använda)
Deathly Hallows Necklace (ska jag använda)
Halsbanden är ju inte bara till premiären (kostar för mycket för det) utan jag kommer använda dom hela tiden och sen kommer dom få ligga i asken vid mina HP böcker och affiser. Det är ju dom viktigaste men även denna slipsen ska man ha. Jag är Gryffindor och syrran Ravenclaw.
Måste varna, det kommer blir många Deathly Hallows och Harry Potter helt enkelt inlägg för det är inte många månader kvar!
Kommentarer
Soli-oneesama

Du är mycket mer beroende? Pffft. Det är ett startberoende. Sedan utvecklas det till en djup kärlek till serien. Kommer med åldern förstår du ^_~ 

2011-03-22 @ 19:35:53
MICHAELA D

Svar: One.com's :)

2011-03-23 @ 19:49:46
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: