2011-06-06 ? 17:39:50

Nu kör vi, denna ska vi klara

Dag 1 - Presentera dig själv

Mitt namn är Elinore, är 14 år och bor i Åsa.

Jag har alltid haft intresse för hundar och det har varit och är såklart mitt favoritdjur. Hur mycket jag än tjatade om en hund så fick jag aldrig ha en. Men mer om det i nästa del. Haha. Har haft många djur i mitt liv, hästar, katter, hundar, kaniner, marsvin, getter allt man kan tänka sig. Men det så kallade hund djuret är det enda som har stannat kvar då jag inte trivdes så bra med de andra djuren förutom häst.

Det finns inte så mycket att berätta, jag jobbar som fotograf och Handler på deltid, nu heltid på sommaren. Jag har ju inte alltid bara haft hundintresse utan såklart fotointresse (självklart). Intresset började riktigt ordentligt vintern 2009 då min syster fick sin kamera, började åka på utställningar och märkte hur roligt det var. Efter ett år fick jag min nuvarande kamera en Nikon D3000, och då började allt det roliga. Började sälja bilder och slöt kontakter med olika hundägare/uppfödare av rasen Australian Shepherd och andra hundraser.

Har nog inte så mycket att berätta, jag är en person som jobbar för bästa resultat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: