2011-04-29 ? 20:17:28

Kastrering

Idag så åkte vi till vet. och kastrerade Diablo. Vi var där 14.00 och det tog en halvtimme för Diablo att bli trött och somna. Själva kastreringen tog 1 timme och då hann vi köpa tratten. Vi behövde åka och köpa medicinerna han skulle ha, bara det tog 2 timmar! Men som tur var så var Diablo fortfarande drogade. Nu ligger han vid dörren och hatar tratten och blöder ur såret. Mindre än förut, det blödde mycket i början :( Men förhoppningsvis blir det mycket bättre för vi ska ringa vet. imorgon ;)
Jag ska försöka blogga varje dag om kastreringen hur det går och framgångar med det :)
Det enda dåliga med idag var att jag missade hela konfa extra träff idag :/ Det var bara för att det tog så lång
tid men han behöver mig för jag har mest ansvar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: